Δευτέρα 30 Δεκ 2024

Who's Online

Now online:
  • 26 guests


SUPER ALLOY RACING SPRINGS @ Low and Flow

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

News - Reviews

SAR logoΤα ελατήρια της SUPER ALLOY RACING είναι απαραίτητα εάν ο επιθυμητός στόχος είναι η μείωση βάρους και η ακρίβεια στη λειτουργία της πίσω ανάρτησης. Το κράμα από το οποίο κατασκευάζονται τα ελατήρια της SA RACING ονομάζεται "super alloy" και έχει εξελιχθεί μέσα από την έρευνα των αυτοκινήτων της Formula 1. Ένα μέταλλο με μεγάλη αντοχή σε συνθήκες υψηλών τάσεων που μπορεί να διατηρεί τις αρχικές διαστάσεις σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος.

Μια από τις βασικές λειτουργίες ενός αγωνιστικού ελατηρίου DH MTB είναι να υποστηρίζει το βάρος του αναβάτη επιτρέποντας την ρύθμιση του σωστού sag. Η SA RACING προσφέρει τα ελατήρια της ανά 25lbs έτσι ώστε να μπορεί ο αναβάτης να επιλέξει το καλύτερο δυνατό για τις ανάγκες του. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση του ποδηλάτου να δουλεύει στη βέλτιστη περιοχή, της σχέσης μοχλισμού (leverage ratio) για την οποία έχει σχεδιαστεί. Η σωστή λειτουργία της ανάρτησης, επιτρέπει στον αναβάτη να εκμεταλλεύεται όλες τις λειτουργιές της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έτσι αποκτά την ευαισθησία που όλη θέλουμε από την αρχή της διαδρομής της, με αποτέλεσμα να διαβάζει και τη μικρότερη ανωμαλία του εδάφους, διατηρώντας παράλληλα και τη σωστή γεωμετρία του ποδηλάτου.

SAR springs 01


Κάθε ελατήριο έχει ένα χαρακτηριστικό το οποίο ονομάζεται (spring rate). Αυτό είναι το βάρος το οποίο συμπιέζει το ελατήριο κατά μια ίντσα. Αναγράφεται πάνω στο ελατήριο σε λίμπρες(lbs). Το ποσοστό ακρίβειας του spring rate για τα κοινά ατσάλινα ελατήρια είναι περίπου +-10%. Τα ελατήρια της SA RACING SPRINGS έχουν μεγαλύτερη ακρίβεια του spring rate που φτάνει το 1,5%. Αυτό εξασφαλίζει ότι το αναγραφόμενο εύρος που επιλέγεις είναι αυτό που θες και όχι περίπου κοντά σε αυτό.

SAR springs 02


Ακόμα ένα προτέρημα των ελατηρίων της SA RACING είναι ο τρόπος που αυτά λειτουργούν. Συγκριτικά με τα υπόλοιπα ελατήρια της αγοράς έχουν την πιο γραμμική συμπεριφορά με ελάχιστη προοδευτικότητα. Αυτό δίνει την δυνατότητα στο αμορτισέρ να έχει πολύ καλύτερο έλεγχο κατά την λειτουργία της επαναφοράς (rebound stroke) διότι δε χρειάζεται επιπλέον έλεγχος της δύναμης επαναφοράς του ελατηρίου όταν αυτό εκτίνεται μετά από μεγάλη συμπίεση. Επομένως εκμεταλλευόμαστε τις λειτουργίες επαναφοράς του αμορτισέρ μόνο για τον τρόπο που οδηγούμε και όχι για να ελέγξουμε την επαναφορά του ελατηρίου.

SAR springs 03


Τέλος τα ελατήρια της SA RACING, λόγω του κράματος που είναι κατασκευασμένα έχουν πολύ μεγάλη αντοχή στην καταπόνηση από κόπωση(fatigue) και αυτό τα κάνει να διατηρούν τα χαρακτηριστικά τους για μεγάλες χρονικές περιόδους.

Διατίθενται σε 2 τύπους.
105mm για τις αναρτήσεις endurο (195Χ51, 200Χ57, 215Χ63) και 140mm για τα DH (222Χ70, 241Χ76). Δεν μπορούμε να τοποθετήσουμε τα ελατήρια αυτά, σε αναρτήσεις 267.

Το 105mm ελατήριο διατίθεται από 350lbs-500lbs ανά 25lbs και από 500lbs έως 600lbs ανά 50lbs

Το 140mm ελατήριο διατίθεται από 225lbs-500lbs ανά 25lbs.

Με τα κατάλληλα δακτυλίδια προσαρμογής (POM) τα ελατήρια προσαρμόζονται σε όλες τις αναρτήσεις της αγοράς.

Για πληροφορίες και δοκιμές των προϊόντων της SA RACING επικοινωνήστε με το κατάστημα LOW AND FLOW στα τηλέφωνα 2114070259

superalloyracing.com
Σχόλια (0)Add Comment

Γράψε σχόλιο
μικρότερο | μεγαλύτερο

busy