Το πρώτο βήμα έγινε στα Χανιά (25/4), όπου πραγματοποιήθηκε ένας πολύ καλός αγώνας με αρκετούς δυνατούς αναβάτες να σκάβουν άγρια τα Κρητικά χώματα. Ο συναγωνισμός για την πρώτη δεκάδα της γενικής ήταν εντυπωσιακός και επιβεβαιώθηκε το γεγονός ότι το επίπεδο των ελλήνων αθλητών έχει ξεφύγει... Πάνω απ' όλα όμως ήταν το καλό κλίμα μεταξύ όλων των αγωνιζόμενων που έκανε τη διαφορά! Αγωνίστηκαν όλοι σαν μια μεγάλη παρέα, πίεσαν τα όρια τους και πέρασαν καλά.
Ακολούθησε ο ιδιαίτερα επιτυχημένος Freeride Parnitha Race στην Αθήνα, και το Πανελλήνιο Κύπελλο Κατάβασης Οπεν έδειξε την δυναμική του! Με 160 αναβάτες από όλη την Ελλάδα να δίνουν το παρών και το επίπεδο συναγωνισμού να βρίσκεται ακόμη ψηλότερα καθώς όλοι οι κορυφαίοι αγωνιζόμενοι της χώρας μας διασταύρωσαν τα... πετάλια τους! Το αποτέλεσμα θεαματικό και το ενδιαφέρον μονομιάς στα ύψη.
Σε αυτό το κλίμα υψηλού ανταγωνισμού, οι επιδόσεις του super προπονημένου και άριστα προετοιμασμένου Κώστα Ανδριώτη, παίρνουν ακόμη μεγαλύτερη αξία. Ο νεαρός αθλητής από τη Χαλκίδα ξεκίνησε δυναμικά παίρνοντας δύο πειστικές νίκες και ηγείται στην βαθμολογία της Elite και της γενικής με 400 βαθμούς. Ακολουθεί ο ταχύτατος Λαρισαίος Δημήτρης Οικονόμου που με μια τέταρτη και μια δεύτερη θέση, έχει συγκεντρώσει 285 βαθμούς, ενώ τρίτος είναι ο Γιάννης Ιωάννου με 250. Από κοντά μια έκπληξη του θεσμού, ο Γιώργος Αργυριάδης που με δύο δυνατούς αγώνες έχει συγκεντρώσει 180 βαθμούς, ενώ πέμπτος είναι ο πιο θεαματικός αναβάτης, ο Βαγγέλης Πολυχρονόπουλος στην πρώτη του χρονιά στην κατηγορία Elite (163 βαθμούς). Την εξάδα συμπληρώνει ο έτερος Αργυριάδης ο Κώστας που με την φοβερή δεύτερη θέση του στα Χανιά συγκέντρωσε 160 βαθμούς. Έναν βαθμό λιγότερο (159) έχει μια ακόμη έκπληξη της φετινής χρονιάς, ο νεαρός Αθηναίος Σταμάτης Κριεμάδης που μάλιστα ηγείται στην κατηγορία Junior με δύο καθαρές νίκες. Δεύτερος στην Jr. και ενδέκατος γενικής είναι ο Δημήτρης Μπαξεβάνος από την Νάουσα με 129 βαθμούς και τρίτος ο Πέτρος Ατσαλής με 122. Στην κατηγορία Master ο Σπύρος Σαρτζετάκης έχει τον πρώτο λόγο (126 β.) ο οποίος βρίσκεται στην 12η θέση της γενικής και έπεται ο Άγγελος Αναγνώστου και ο Βαγγέλης Χριστοφοράκης. Να σημειώσουμε ότι ο νικητής του πρώτου αγώνα Ερνέστος Σακελαράκης δεν αγωνίστηκε στην Πάρνηθα λόγω τραυματισμού, ενώ ο νικητής του δεύτερου αγώνα, Βασίλης Τσιαντίκος, δεν ταξίδεψε στην Κρήτη...
Τέλος στην κατηγορία Veteran επικεφαλής είναι ο Φώτης Σκαρής, με τον Γιώργο Μαυριγιαννάκη και Γιώργο Νικολάου να συμπληρώνουν την τριάδα.
Έτσι, όλα είναι ανοιχτά για τον επόμενο αγώνα του Κυπέλλου που θα γίνει στα Γιάννενα στις 26/5 και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα απαιτητική πίστα με μεγάλες κλίσεις και εντυπωσιακά άλματα! Αναμένονται πολλές συμμετοχές, αλλά και πολλοί φιλόδοξοι διεκδικητές της νίκης, ένας από αυτούς θα είναι και ο πολυπρωταθλητής και πολυνίκης Μπάμπης Χαϊδεμενάκης που απουσίασε από τον αγώνα της Αθήνας λόγω τραυματισμού. Η συνέχεια θα γίνει το δεύτερο σαββατοκύριακο του Ιούνη στην μαγική Καλαμπάκα και μέχρι τότε... προπονηθείτε σκληρά!
Να σημειώσουμε ότι στην τελική κατάταξη του Κυπέλλου θα προσμετρήσουν τα έξι καλύτερα αποτελέσματα κάθε αναβάτη. Καλή συνέχεια σε όλους...
Κείμενο: Φώτης Σκαρής - Gravity Freaks
Greek MTB DH Cup Open - Round 2
Συντάχθηκε απο τον/την Timos Tsin. Πέμπτη, 02 Μάιος 2013 14:00
Όλα ξεκίνησαν από το γεγονός ότι κάποιοι διοργανωτές που είχαν κάνει επιτυχημένους αγώνες Downhill τα τελευταία χρόνια μπόρεσαν να συντονιστούν μεταξύ τους! Έτσι γεννήθηκε το πρώτο Πανελλήνιο Κύπελλο Κατάβασης, βασισμένο στον τρόπο βαθμολογίας της UCI. Ένας θεσμός, από τους αναβάτες για τους αναβάτες, που στόχο έχει την άνοδο του αγωνιστικού επιπέδου του Downhill στην Ελλάδα.Το πρώτο βήμα έγινε στα Χανιά (25/4), όπου πραγματοποιήθηκε ένας πολύ καλός αγώνας με αρκετούς δυνατούς αναβάτες να σκάβουν άγρια τα Κρητικά χώματα. Ο συναγωνισμός για την πρώτη δεκάδα της γενικής ήταν εντυπωσιακός και επιβεβαιώθηκε το γεγονός ότι το επίπεδο των ελλήνων αθλητών έχει ξεφύγει... Πάνω απ' όλα όμως ήταν το καλό κλίμα μεταξύ όλων των αγωνιζόμενων που έκανε τη διαφορά! Αγωνίστηκαν όλοι σαν μια μεγάλη παρέα, πίεσαν τα όρια τους και πέρασαν καλά.
Ακολούθησε ο ιδιαίτερα επιτυχημένος Freeride Parnitha Race στην Αθήνα, και το Πανελλήνιο Κύπελλο Κατάβασης Οπεν έδειξε την δυναμική του! Με 160 αναβάτες από όλη την Ελλάδα να δίνουν το παρών και το επίπεδο συναγωνισμού να βρίσκεται ακόμη ψηλότερα καθώς όλοι οι κορυφαίοι αγωνιζόμενοι της χώρας μας διασταύρωσαν τα... πετάλια τους! Το αποτέλεσμα θεαματικό και το ενδιαφέρον μονομιάς στα ύψη.
Σε αυτό το κλίμα υψηλού ανταγωνισμού, οι επιδόσεις του super προπονημένου και άριστα προετοιμασμένου Κώστα Ανδριώτη, παίρνουν ακόμη μεγαλύτερη αξία. Ο νεαρός αθλητής από τη Χαλκίδα ξεκίνησε δυναμικά παίρνοντας δύο πειστικές νίκες και ηγείται στην βαθμολογία της Elite και της γενικής με 400 βαθμούς. Ακολουθεί ο ταχύτατος Λαρισαίος Δημήτρης Οικονόμου που με μια τέταρτη και μια δεύτερη θέση, έχει συγκεντρώσει 285 βαθμούς, ενώ τρίτος είναι ο Γιάννης Ιωάννου με 250. Από κοντά μια έκπληξη του θεσμού, ο Γιώργος Αργυριάδης που με δύο δυνατούς αγώνες έχει συγκεντρώσει 180 βαθμούς, ενώ πέμπτος είναι ο πιο θεαματικός αναβάτης, ο Βαγγέλης Πολυχρονόπουλος στην πρώτη του χρονιά στην κατηγορία Elite (163 βαθμούς). Την εξάδα συμπληρώνει ο έτερος Αργυριάδης ο Κώστας που με την φοβερή δεύτερη θέση του στα Χανιά συγκέντρωσε 160 βαθμούς. Έναν βαθμό λιγότερο (159) έχει μια ακόμη έκπληξη της φετινής χρονιάς, ο νεαρός Αθηναίος Σταμάτης Κριεμάδης που μάλιστα ηγείται στην κατηγορία Junior με δύο καθαρές νίκες. Δεύτερος στην Jr. και ενδέκατος γενικής είναι ο Δημήτρης Μπαξεβάνος από την Νάουσα με 129 βαθμούς και τρίτος ο Πέτρος Ατσαλής με 122. Στην κατηγορία Master ο Σπύρος Σαρτζετάκης έχει τον πρώτο λόγο (126 β.) ο οποίος βρίσκεται στην 12η θέση της γενικής και έπεται ο Άγγελος Αναγνώστου και ο Βαγγέλης Χριστοφοράκης. Να σημειώσουμε ότι ο νικητής του πρώτου αγώνα Ερνέστος Σακελαράκης δεν αγωνίστηκε στην Πάρνηθα λόγω τραυματισμού, ενώ ο νικητής του δεύτερου αγώνα, Βασίλης Τσιαντίκος, δεν ταξίδεψε στην Κρήτη...
Τέλος στην κατηγορία Veteran επικεφαλής είναι ο Φώτης Σκαρής, με τον Γιώργο Μαυριγιαννάκη και Γιώργο Νικολάου να συμπληρώνουν την τριάδα.
Έτσι, όλα είναι ανοιχτά για τον επόμενο αγώνα του Κυπέλλου που θα γίνει στα Γιάννενα στις 26/5 και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα απαιτητική πίστα με μεγάλες κλίσεις και εντυπωσιακά άλματα! Αναμένονται πολλές συμμετοχές, αλλά και πολλοί φιλόδοξοι διεκδικητές της νίκης, ένας από αυτούς θα είναι και ο πολυπρωταθλητής και πολυνίκης Μπάμπης Χαϊδεμενάκης που απουσίασε από τον αγώνα της Αθήνας λόγω τραυματισμού. Η συνέχεια θα γίνει το δεύτερο σαββατοκύριακο του Ιούνη στην μαγική Καλαμπάκα και μέχρι τότε... προπονηθείτε σκληρά!
Να σημειώσουμε ότι στην τελική κατάταξη του Κυπέλλου θα προσμετρήσουν τα έξι καλύτερα αποτελέσματα κάθε αναβάτη. Καλή συνέχεια σε όλους...
Κείμενο: Φώτης Σκαρής - Gravity Freaks
Σχόλια (6)
...
γραμμένο από thumperskarow, Μάιος 04, 2013
γραμμένο από thumperskarow, Μάιος 04, 2013
Φίλε Βασίλη και φίλοι των αγώνω DH γεια χαρά
Στο κείμενο αυτό γράφω την προσωπική μου άποψη
Οι εμπνευστές αυτού του Κυπέλλου είναι οι ίδιοι οι οργανωτές και οι αγωνιζόμενοι. Αποτελείς κι εσύ ένα μεγάλο κεφάλαιο αυτής της προσπάθειας. Στόχος είναι να μπορέσουμε να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ώστε να ανεβάσουμε ψηλότερα το σπορ που αγαπάμε. ΌΛοι μαζί έχουμε πιο δυνατή φωνή και μεγαλύτερη δύναμη!
1.Μιλάμε για βαθμολογία πρόωρα πρώτα απ' όλα για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον ψηλά, αλλά και για να το συνειδητοποιήσουμε εμείς οι ίδιοι ότι το κάναμε πραγματικότητα!!! Αλλά και για να γίνονται συζητήσεις και συγκρίσεις, για να χαρούν κάποιοι που έχουν κάνει ένα καλό ξεκίνημα για να πορωθούν κάποιοι άλλοι και τέλος πάντων για να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε τι σημαίνει βαθμολογία με βάση τους βαθμούς της γενικής...
2.Βέβαια και οι εννέα αγώνες είναι πολλοί για το λόγο αυτό θα μετρούν τα έξι καλύτερα αποτέλεσματα.
Κατά την γνώμη μου αυτό το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα:
α.Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επαγγελματίες αναβάτες με δυνατά ιατρικά team από πίσω τους. Έτσι δεν έχουν την δυνατότητα γρήγορης αποκατάστασης (όπως στο παγκόσμιο), αλλά και ούτε μπορούν να ρισκάρουν την προσωπική τους υγεία συμμετέχοντας σε αγώνες όντας τραυματίες. Έτσι λοιπόν κάποιος αναβάτης που έχει τραυματιστεί μπορεί να μην χάσει τελικά τίποτα! Χαρακτηριστικά αναφέρω τον Μπάμπη Χαϊδεμενάκη από την Elite, τον Νίκο Βασιλακάκο και τον Μάνο Σακλά από την Junior,τον Ερνέστο Σακελαράκη και τον Κώστα Καλοχαιρέτα από την Master, αλλά και τον Κώστα Αργυριάδη (αυτός έχασε έναν αγώνα γιατί δεν έξασφάλησε δανεικό ποδήλατο...). Οι αθλητές αυτοί (οι οποίοι έχουν και κάποιους χορηγούς) θα είχαν χάσει κάθε ελπίδα διάκρισης εξαιτίας μια ατυχίας και είναι κρίμα. Παράλληλα μειώνεται και ο ανταγωνισμός καθώς αν 10 αθλητές (ήδη έξι!) έχουν βγεια από τη μάχη μειώνεται το ενδιαφέρον...
β.Δίνεται η δυνατότητα σε αθλητές που δεν μπορούν να διαθέσουν πολλά χρήματα να μην μείνουν απέξω. Και εξηγώ: Ένας αθλητής από την Πελλοπόνησο μπορεί να μην ταξιδέψει στα Γιάννενα και την Ελασσόνα, ενώ ένας από την Βόρεια Ελλάδα μπορεί να μην πάει στα Καλάβρυτα και την Κρήτη. Παράλληλα όμως αυτοί οι αθλητές θα κοντραριστούν μεταξύ τους σε κάποιους αγώνες... Επίσης μπορεί κάποιος να λειτουργήσει με βάση τα οικονομικά μιας περιόδου. Δηλαδή, δεν έχω αυτό το μήνα, αλλά μπορώ τον επόμενο...
γ.Σε περίπτωση που κάποιος διοργανωτής δεν μπορέσει τελικά να εξασφαλίσει τα κατάλληλα κονδήλια, ή άδεια τέλεσης, ή δεν προλάβει να ολοκληρώσει την κατασκευή της πίστας και τελικά ο αγώνας δεν γίνει, πάλι δεν χάνεται τίποτα. Δηλαδή αν δεν γίνει ένας αγώνας από τους πέντε, μένει ένα κουτσό Πανελλήνιο Κύπελο με τέσσερις αγώνες. Αν όμως δεν γίνει ένας από τους εννέα (ενώ μετρούν έξι) το μόνο που θα αλλάξει είναι ότι οι αγωνιζόμενοι θα επιλέξουν έξι από τους οκτώ και όχι έξι από τους εννιά...
δ.Θα είναι πιο εύκολο να γίνει εκτίμηση για το ποιες πίστες είναι κατάλληλες και ποιοι διοργανωτές μπορούν να ανταπεξέλθουν στα στάνταρ που εμείς οι ίδιοι βάζουμε.
ε.Μπορούν να μπουν στο παιχνίδι πιο απομακρισμένες πίστες. Δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι οι καλύτερες πίστες στην Ελλάδα θα ήταν στην Ξάνθη και στην Αλεξανδρούπολη θα ήταν καλό να έμπαιναν στο πρόγραμμα του Πανελλήνιου Κυπέλλου χωρίς ομως να τεθούν εκτός όσοι δεν έχουν την οικονομική άνεση ή τον χρόνο να ταξιδέψουν μέχρι εκεί...
στ.Γενικά επιλέχθηκε αυτή η φόρμα για να γίνει όσο το δυνατόν πιο καλό ξεκίνημα και στο μέλλον μπορούν να γίνουν προσαρμογές για την αναβάθμιση του. Την στιγμή που εμείς οι αναβάτες αποφασίζουμε μπορούμε την επόμενη χρονιά να αλλάξουμε την φόρμα του Κυπέλλου.
3.Ένα είναι το κίνητρο για να σπρώξεις έναν αναβάτη να ξοδέψει χρήματα: η αγάπη και το πάθος του για το σπορ! Αν μπει στη λογική ένας αθλητής να αγωνίζεται για να ανταμιφθεί οικονομικά έχει χάσει και τον δρόμο του αθλητισμού. Ναι, κάθε αθλητής κατάβασης που αγαπά αυτό που κάνει θα περάσει καλύτερα ξοδεύοντας τα χρήματα του σε έναν αγώνα DH παρά στα μπουζούκια που θα τα ξόδευε κάποιος άλλος. Επίσης μην ξεχνάς ότι υπάρχουν χιλιάδες άθρωποι που ξοδεύουν πολλά χρήματα απλά για να πηγαίνουν να βλέπουν κάποιο σπορ (π.χ. ποδόσφαιρο). Επίσης μπορεί ένας αγωνιζόμενος να προσελκύσει προσωπικούς χορηγούς και να έχει κάποια εισοδήματα (π.χ. Πάνος Μανάρας στο ΒΜΧ). Τέλος μόνο μέσα από τους αγώνες μπορεί κάποιος να πιέσει τα όρια του και να γίνει καλύτερος. Προσοχή! Πρόθεση μας είναι να υπάρχουν χρηματικά και άλλα έπαθλα στο μέλλον! Προς το παρών στους δύο πρώτους αγώνες μοιράστηκαν κάποια σημαντικά δώρα (μέχρι και σκελετός ποδηλάτου!) και κάποιος έχει πάρει υψηλά οικονομικά πριμ από χορηγό... Επίσης στα πλάνα μας είναι να βραβευθεί ο πρώτος γενικής με ένα πληρωμένο ταξίδι για αγώνα DH στο εξωτερικό...
Για ένα καλύτερο μέλλον του ελληνικού Downhill, ας μείνουμε ενωμένοι κι ας προσπαθήσουμε να στηρίξουμε με την παρουσία μας όλους τους αγώνες του θεσμού! Καλή συνέχεια...
Στο κείμενο αυτό γράφω την προσωπική μου άποψη
Οι εμπνευστές αυτού του Κυπέλλου είναι οι ίδιοι οι οργανωτές και οι αγωνιζόμενοι. Αποτελείς κι εσύ ένα μεγάλο κεφάλαιο αυτής της προσπάθειας. Στόχος είναι να μπορέσουμε να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ώστε να ανεβάσουμε ψηλότερα το σπορ που αγαπάμε. ΌΛοι μαζί έχουμε πιο δυνατή φωνή και μεγαλύτερη δύναμη!
1.Μιλάμε για βαθμολογία πρόωρα πρώτα απ' όλα για να κρατήσουμε το ενδιαφέρον ψηλά, αλλά και για να το συνειδητοποιήσουμε εμείς οι ίδιοι ότι το κάναμε πραγματικότητα!!! Αλλά και για να γίνονται συζητήσεις και συγκρίσεις, για να χαρούν κάποιοι που έχουν κάνει ένα καλό ξεκίνημα για να πορωθούν κάποιοι άλλοι και τέλος πάντων για να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε τι σημαίνει βαθμολογία με βάση τους βαθμούς της γενικής...
2.Βέβαια και οι εννέα αγώνες είναι πολλοί για το λόγο αυτό θα μετρούν τα έξι καλύτερα αποτέλεσματα.
Κατά την γνώμη μου αυτό το σύστημα έχει τα εξής πλεονεκτήματα:
α.Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν επαγγελματίες αναβάτες με δυνατά ιατρικά team από πίσω τους. Έτσι δεν έχουν την δυνατότητα γρήγορης αποκατάστασης (όπως στο παγκόσμιο), αλλά και ούτε μπορούν να ρισκάρουν την προσωπική τους υγεία συμμετέχοντας σε αγώνες όντας τραυματίες. Έτσι λοιπόν κάποιος αναβάτης που έχει τραυματιστεί μπορεί να μην χάσει τελικά τίποτα! Χαρακτηριστικά αναφέρω τον Μπάμπη Χαϊδεμενάκη από την Elite, τον Νίκο Βασιλακάκο και τον Μάνο Σακλά από την Junior,τον Ερνέστο Σακελαράκη και τον Κώστα Καλοχαιρέτα από την Master, αλλά και τον Κώστα Αργυριάδη (αυτός έχασε έναν αγώνα γιατί δεν έξασφάλησε δανεικό ποδήλατο...). Οι αθλητές αυτοί (οι οποίοι έχουν και κάποιους χορηγούς) θα είχαν χάσει κάθε ελπίδα διάκρισης εξαιτίας μια ατυχίας και είναι κρίμα. Παράλληλα μειώνεται και ο ανταγωνισμός καθώς αν 10 αθλητές (ήδη έξι!) έχουν βγεια από τη μάχη μειώνεται το ενδιαφέρον...
β.Δίνεται η δυνατότητα σε αθλητές που δεν μπορούν να διαθέσουν πολλά χρήματα να μην μείνουν απέξω. Και εξηγώ: Ένας αθλητής από την Πελλοπόνησο μπορεί να μην ταξιδέψει στα Γιάννενα και την Ελασσόνα, ενώ ένας από την Βόρεια Ελλάδα μπορεί να μην πάει στα Καλάβρυτα και την Κρήτη. Παράλληλα όμως αυτοί οι αθλητές θα κοντραριστούν μεταξύ τους σε κάποιους αγώνες... Επίσης μπορεί κάποιος να λειτουργήσει με βάση τα οικονομικά μιας περιόδου. Δηλαδή, δεν έχω αυτό το μήνα, αλλά μπορώ τον επόμενο...
γ.Σε περίπτωση που κάποιος διοργανωτής δεν μπορέσει τελικά να εξασφαλίσει τα κατάλληλα κονδήλια, ή άδεια τέλεσης, ή δεν προλάβει να ολοκληρώσει την κατασκευή της πίστας και τελικά ο αγώνας δεν γίνει, πάλι δεν χάνεται τίποτα. Δηλαδή αν δεν γίνει ένας αγώνας από τους πέντε, μένει ένα κουτσό Πανελλήνιο Κύπελο με τέσσερις αγώνες. Αν όμως δεν γίνει ένας από τους εννέα (ενώ μετρούν έξι) το μόνο που θα αλλάξει είναι ότι οι αγωνιζόμενοι θα επιλέξουν έξι από τους οκτώ και όχι έξι από τους εννιά...
δ.Θα είναι πιο εύκολο να γίνει εκτίμηση για το ποιες πίστες είναι κατάλληλες και ποιοι διοργανωτές μπορούν να ανταπεξέλθουν στα στάνταρ που εμείς οι ίδιοι βάζουμε.
ε.Μπορούν να μπουν στο παιχνίδι πιο απομακρισμένες πίστες. Δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι οι καλύτερες πίστες στην Ελλάδα θα ήταν στην Ξάνθη και στην Αλεξανδρούπολη θα ήταν καλό να έμπαιναν στο πρόγραμμα του Πανελλήνιου Κυπέλλου χωρίς ομως να τεθούν εκτός όσοι δεν έχουν την οικονομική άνεση ή τον χρόνο να ταξιδέψουν μέχρι εκεί...
στ.Γενικά επιλέχθηκε αυτή η φόρμα για να γίνει όσο το δυνατόν πιο καλό ξεκίνημα και στο μέλλον μπορούν να γίνουν προσαρμογές για την αναβάθμιση του. Την στιγμή που εμείς οι αναβάτες αποφασίζουμε μπορούμε την επόμενη χρονιά να αλλάξουμε την φόρμα του Κυπέλλου.
3.Ένα είναι το κίνητρο για να σπρώξεις έναν αναβάτη να ξοδέψει χρήματα: η αγάπη και το πάθος του για το σπορ! Αν μπει στη λογική ένας αθλητής να αγωνίζεται για να ανταμιφθεί οικονομικά έχει χάσει και τον δρόμο του αθλητισμού. Ναι, κάθε αθλητής κατάβασης που αγαπά αυτό που κάνει θα περάσει καλύτερα ξοδεύοντας τα χρήματα του σε έναν αγώνα DH παρά στα μπουζούκια που θα τα ξόδευε κάποιος άλλος. Επίσης μην ξεχνάς ότι υπάρχουν χιλιάδες άθρωποι που ξοδεύουν πολλά χρήματα απλά για να πηγαίνουν να βλέπουν κάποιο σπορ (π.χ. ποδόσφαιρο). Επίσης μπορεί ένας αγωνιζόμενος να προσελκύσει προσωπικούς χορηγούς και να έχει κάποια εισοδήματα (π.χ. Πάνος Μανάρας στο ΒΜΧ). Τέλος μόνο μέσα από τους αγώνες μπορεί κάποιος να πιέσει τα όρια του και να γίνει καλύτερος. Προσοχή! Πρόθεση μας είναι να υπάρχουν χρηματικά και άλλα έπαθλα στο μέλλον! Προς το παρών στους δύο πρώτους αγώνες μοιράστηκαν κάποια σημαντικά δώρα (μέχρι και σκελετός ποδηλάτου!) και κάποιος έχει πάρει υψηλά οικονομικά πριμ από χορηγό... Επίσης στα πλάνα μας είναι να βραβευθεί ο πρώτος γενικής με ένα πληρωμένο ταξίδι για αγώνα DH στο εξωτερικό...
Για ένα καλύτερο μέλλον του ελληνικού Downhill, ας μείνουμε ενωμένοι κι ας προσπαθήσουμε να στηρίξουμε με την παρουσία μας όλους τους αγώνες του θεσμού! Καλή συνέχεια...
...
γραμμένο από priskos constantinos, Μάιος 04, 2013
γραμμένο από priskos constantinos, Μάιος 04, 2013
καλησπερα και απο μενα
Απο τους 9 αγωνες καθε αναβάτης θα κρατήσει αυτόματα την καλύτερη βαθμολογία των 6 καλύτερων διαδρομών. εγω πιστεύω οτι οι διοργανωτές το έκαναν αυτο γιατι σίγουρα δεν υπάρχουν λεφτα απο τους αναβατες ωστε να μπορουν να πάρουν μερος σε ολους τους αγωνες .απο την αλλη το κινητρο δεδομενο οτι χορηγοι κλπ δεν υπάρχουν στην ελλαδα ειναι ενα να γινει θεσμος. κινητρο για μενα την δεδομενη στιγμη ειναι να κανω αυτο που κανω καθε κυριακη λιγο πιο οργανωμένα με σήμανση, χρονομέτρηση, up lift,κλπ και με καποια ασφάλεια(ασθενοφόρο γιατρους). επίσης θεωρώ εντελώς άδικο να βγαίνει πρωταθλητής Ελλάδος με εναν αγώνα χωρις καν να τον περιμένουν στην απονομή λογο βιασύνης .Θα συμφωνησω μετον βασιλη ως προς την ενημερωση.
ΥΓ1 δεν ανήκω στους διοργανωτές αλλα θελω να συμμετάσχω σε οσους απο τους αγωνες τελικα θα μπορέσω (λογο χρηματων) ΥΓ2 Στην παρνηθα οι The Bikings bikeshop εκαναν δωρο εναν σκελετο στον νικητή
Απο τους 9 αγωνες καθε αναβάτης θα κρατήσει αυτόματα την καλύτερη βαθμολογία των 6 καλύτερων διαδρομών. εγω πιστεύω οτι οι διοργανωτές το έκαναν αυτο γιατι σίγουρα δεν υπάρχουν λεφτα απο τους αναβατες ωστε να μπορουν να πάρουν μερος σε ολους τους αγωνες .απο την αλλη το κινητρο δεδομενο οτι χορηγοι κλπ δεν υπάρχουν στην ελλαδα ειναι ενα να γινει θεσμος. κινητρο για μενα την δεδομενη στιγμη ειναι να κανω αυτο που κανω καθε κυριακη λιγο πιο οργανωμένα με σήμανση, χρονομέτρηση, up lift,κλπ και με καποια ασφάλεια(ασθενοφόρο γιατρους). επίσης θεωρώ εντελώς άδικο να βγαίνει πρωταθλητής Ελλάδος με εναν αγώνα χωρις καν να τον περιμένουν στην απονομή λογο βιασύνης .Θα συμφωνησω μετον βασιλη ως προς την ενημερωση.
ΥΓ1 δεν ανήκω στους διοργανωτές αλλα θελω να συμμετάσχω σε οσους απο τους αγωνες τελικα θα μπορέσω (λογο χρηματων) ΥΓ2 Στην παρνηθα οι The Bikings bikeshop εκαναν δωρο εναν σκελετο στον νικητή
...
γραμμένο από holyrider, Μάιος 03, 2013
γραμμένο από holyrider, Μάιος 03, 2013
Μερικες ερωτησεις-παρατηρησεις,φιλικα και με ολη την καλη διαθεση προς τους εμπνευστες και διοργανωτες αυτου του κυπελου(οχι προς τους τοπικους διοργανωτες του καθε αγωνα).
1.Ποιος ο λογος να μιλαμε για βαθμολογια απο τωρα εφ'οσον στο τελος θα μετρησουν μονο οι 6 αγωνες?
2.Αν υποψιαζεστε οτι 9 αγωνες ειναι ΠΑΡΑ πολλοι(πουθενα στον κοσμο,σε κανενα εθνικο κυπελο δεν υπαρχει αυτο)τοτε γιατι δεν το κανατε με 4-5 αγωνες αλλα να μετρανε ΟΛΟΙ?
Μετα το τελος του φετινου κυπελου καλο θα ηταν να γινει μια εκτιμηση και να κριθουν ποιες πιστες ειναι σωστες για τετοιου ειδους αγωνες,για την επομενη χρονια.Οπως γινεται και σε αλλες χωρες.(Αφου θελουμε να τηρουμε τα στανταρ του παγκοσμιου ως προς τη βαθμολογια,ας το κανουμε και οσον αφορα τις πιστες)
3.Οπως ξαναρωτησε καποιος αναγνωστης και δεν πηρε απαντηση,ποια θα ειναι τα επαθλα και το κινητρο για να σπρωξεις εναν αναβατη να κανει εξοδα 1000+ ευρω σε τετοιες εποχες για να ακολουθησει αυτο το κυπελο?Δεν θα επρεπε να ανακοινωθουν ολα αυτα επισημα?
Ας μην εκμεταλλευομαστε το μεγαλο απωθημενο και τη χαρα των Ελληνων αναβατων στο ακουσμα ενος κυπελου.Ολοι τους αξιζουν μια πιο σωστη και υπευθυνη διοργανωση και αντιμετωπιση.
Φιλικα παντα,προς διορθωση και βελτιωση.
Βασιλης Τσιαντικος.
1.Ποιος ο λογος να μιλαμε για βαθμολογια απο τωρα εφ'οσον στο τελος θα μετρησουν μονο οι 6 αγωνες?
2.Αν υποψιαζεστε οτι 9 αγωνες ειναι ΠΑΡΑ πολλοι(πουθενα στον κοσμο,σε κανενα εθνικο κυπελο δεν υπαρχει αυτο)τοτε γιατι δεν το κανατε με 4-5 αγωνες αλλα να μετρανε ΟΛΟΙ?
Μετα το τελος του φετινου κυπελου καλο θα ηταν να γινει μια εκτιμηση και να κριθουν ποιες πιστες ειναι σωστες για τετοιου ειδους αγωνες,για την επομενη χρονια.Οπως γινεται και σε αλλες χωρες.(Αφου θελουμε να τηρουμε τα στανταρ του παγκοσμιου ως προς τη βαθμολογια,ας το κανουμε και οσον αφορα τις πιστες)
3.Οπως ξαναρωτησε καποιος αναγνωστης και δεν πηρε απαντηση,ποια θα ειναι τα επαθλα και το κινητρο για να σπρωξεις εναν αναβατη να κανει εξοδα 1000+ ευρω σε τετοιες εποχες για να ακολουθησει αυτο το κυπελο?Δεν θα επρεπε να ανακοινωθουν ολα αυτα επισημα?
Ας μην εκμεταλλευομαστε το μεγαλο απωθημενο και τη χαρα των Ελληνων αναβατων στο ακουσμα ενος κυπελου.Ολοι τους αξιζουν μια πιο σωστη και υπευθυνη διοργανωση και αντιμετωπιση.
Φιλικα παντα,προς διορθωση και βελτιωση.
Βασιλης Τσιαντικος.
Γράψε σχόλιο
Αν υποθέσουμε πως εγώ έχω την οικονομική ευχέρεια να αγωνιστώ σε όλους τους αγώνες.Γνωρίζοντας τις δυνατότητες μου θεωρητικά οι θέσεις που πλασάρομαι είναι αυτές μεταξύ 20 και 40. Ας το βάλουμε στην μέση. 30η θέση. Αν θυμάμαι καλά ο 30ος κάθε αγώνα παίρνει από 50 βαθμούς. Πολλαπλασιάζοντας το χ6 φτάνουμε τους 300. Κρατώντας βέβαια τις καλύτερες θέσεις από το σύνολο των αγώνων το πιο πιθανό είναι να μαζευτούν περισσότεροι βαθμοί απ'ότι οι 300. Ας υποθέσουμε απ΄την άλλη ότι ένας αθλητής σαφώς πιο γρήγορος από εμένα έχει την οικονομική δυνατότητα να ταξιδέψει σε 3 η 4 αγώνες, τότε όλοι καταλαβαίνεται ότι στο τέλος του κυπέλλου θα βρίσκομαι ψηλότερα από αυτόν στην κατάταξη.
Που θέλω να καταλήξω ?
Στο ότι η προσπάθεια είναι αξιέπαινη αλλά τα δεδομένα των καιρών κάνουν κάπως άνιση την μάχη. Ίσως όχι των πρώτων θέσεων, αλλά σίγουρα στην διαμόρφωση της 50άδας.
Είνια μια διαπίστωση και όχι κτητική. Όλα τα σχόλια θέλω να πιστεύω πως είναι για το καλό του αθλήματος.
Φιλικά λοιπόν...
Γιώργος Αλεξίου