Για τον κάθε αγώνα θα ισχύει η προκήρυξη του διοργανωτή.
• junior 12 έως και 18 (1995 - 2001 χρονιά γέννησης)
• elite 19 έως και 29 (1994 - 1984 χρονιά γέννησης)
• master 30 έως και 39 (1974 - 1983 χρονιά γέννησης)
• veteran 40 και άνω (1973 χρονιά γέννησης και πίσω)
Η βαθμολογία και οι κατηγορίες είναι σύμφωνα με αυτές της UCI στο Παγκόσμιο.
1ο ΟΠΕΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ 2013
Συντάχθηκε απο τον/την Timos Tsin. Παρασκευή, 15 Μάρτιος 2013 00:33
Το πρώτο κύπελλο Ελλάδος DH ξεκινά από το 2013 με μεγάλες εκπλήξεις και με πολλά όνειρα για τα επόμενα χρόνια! Οι διοργανωτές αγώνων Downhill των τελευταίων χρόνων αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να πραγματοποιήσουν για πρώτη φορά Open Πανελλήνιο Κύπελλο κατάβασης με ενιαία βαθμολογία!Έτσι λοιπόν για φέτος αρχίζουμε με κάποιους γνωστούς αγώνες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας από τους οποίους θα υπάρχει μία κοινή βαθμολογία, βασισμένη σε αυτή του παγκόσμιου κυπέλλου DH.
Οι αγώνες που θα περιλαμβάνονται στο κύπελλο είναι οι παρακάτω:
• PRΕVΑΝΤΟRΙΟ STYLE (Xανιά, Κρήτη) 23-24 Μαρτίου 2013
• ΠΑΡΝΗΘΑ DH-FREERIDE EVENT (Πάρνηθα, Αθήνα) 21 Απριλίου 2013
• SUPER TRAIL (Γιάννενα) 26 Μαΐου 2013
• METEORA DOWNHILL (Καλαμπάκα) 8-9 Ιουνίου 2013
• KALAVRITA DH RACE 2013 (Καλάβρυτα) πιθανή ημερ. 30 Ιουνίου
• KALAVRITA DH RACE 2013 (Καλάβρυτα) πιθανή ημερ. 30 Ιουνίου
• GATZIOYRAS BIKE PARK (Ελασσόνα) 21 Ιουλίου 2013
• ΤΑΝΚ TRAIL (Κύμη) 7-8 Σεπτεμβρίου
• DH FORTRESS 2 (Ηράκλειο, Κρήτη) 20 Οκτωβρίου 2013
• AIGALEO DOWNHILL (Αιγάλεω, Αθήνα) 2-3 Νοεμβρίου
Από αυτούς τους οκτώ αγώνες ο κάθε συμμετέχοντας θα κρατήσει τα έξι καλύτερα αποτελέσματά του, που θα προσμετρήσουν στην τελική βαθμολογία.
Για τον κάθε αγώνα θα ισχύει η προκήρυξη του διοργανωτή.
Οι κατηγορίες που θα ισχύουν για το κύπελλο θα είναι οι ακόλουθες:
• junior 12 έως και 18 (1995 - 2001 χρονιά γέννησης)
• elite 19 έως και 29 (1994 - 1984 χρονιά γέννησης)
• master 30 έως και 39 (1974 - 1983 χρονιά γέννησης)
• veteran 40 και άνω (1973 χρονιά γέννησης και πίσω)
Αν κάποιος αθλητής το επιθυμεί μπορεί να αγωνιστεί στις κατηγορίες Elite ή Master όντας μεγαλύτερος σε ηλικία.
Παρακάτω υπάρχει η βαθμολογία για τον κάθε αγώνα του κυπέλλου. Θα βγαίνει από την γενική κατάταξη του κάθε αγώνα και ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει ο κάθε αθλητής θα προσθέτονται οι βαθμοί (πχ ο 21ος αθλητής γενικής και 1ος στην κατηγορία master παίρνει 60 βαθμούς)
1ος 200 | 17ος 64 | 33ος 48 | 49ος 32 | 65ος 16 |
2ος 160 | 18ος 63 | 34ος 47 | 50ος 31 | 66ος 15 |
3ος 140 | 19ος 62 | 35ος 46 | 51ος 30 | 67ος 14 |
4ος 125 | 20ος 61 | 36ος 45 | 52ος 29 | 68ος 13 |
5ος 110 | 21ος 60 | 37ος 44 | 53ος 28 | 69ος 12 |
6ος 95 | 22ος 59 | 38ος 43 | 54ος 27 | 70ος 11 |
7ος 90 | 23ος 58 | 39ος 42 | 55ος 26 | 71ος 10 |
8ος 85 | 24ος 57 | 40ος 41 | 56ος 25 | 72ος 9 |
9ος 80 | 25ος 56 | 41ος 40 | 57ος 24 | 73ος 8 |
10ος 75 | 26ος 55 | 42ος 39 | 58ος 23 | 74ος 7 |
11ος 70 | 27ος 54 | 43ος 38 | 59ος 22 | 75ος 6 |
12ος 69 | 28ος 53 | 44ος 37 | 60ος 21 | 76ος 5 |
13ος 68 | 29ος 52 | 45ος 36 | 61ος 20 | 77ος 4 |
14ος 67 | 30ος 51 | 46ος 35 | 62ος 19 | 78ος 3 |
15ος 66 | 31ος 50 | 47ος 34 | 63ος 18 | 79ος 2 |
16ος 65 | 32ος 49 | 48ος 33 | 64ος 17 | 80ος 1 |
Όλοι οι υπόλοιποι αθλητές που θεωρούνται τερματίζοντες παίρνουν από 1 βαθμό.
Η βαθμολογία και οι κατηγορίες είναι σύμφωνα με αυτές της UCI στο Παγκόσμιο.
Αν για οποιοδήποτε λόγο ακυρωθεί κάποιος από τους παραπάνω αγώνες τότε αυτομάτως βγαίνει και από τη σειρά του κυπέλλου, αλλά πάλι θα προσμετρούν δύο αγώνες λιγότεροι στη βαθμολογία κάθε αθλητή.
Στον τέλος του 2013 θα γίνει ξεχωριστή βράβευση για τους πρωτοπόρους.
Να σημειωθεί ότι όλο αυτό γίνεται από κοινού και δεν έχει την ευθύνη κανένας από τους διοργανωτές.
Θα ήταν καλό να στηρίξουμε όλοι μας το 1ο Πανελλήνιο Κύπελλο Κατάβασης, για να μπορέσουμε από το 2014 να έχουμε ακόμη υψηλότερες απαιτήσεις.
Για ότι νεότερο θα υπάρχουν σχετικές ανακοινώσεις.
Καλή αγωνιστική χρονιά!
Aγαπημένο
Σελιδοδείκτης
Αποστολή με Email
Προβολές: 9029
Σχόλια (25)
...
γραμμένο από priskos constantinos, Αύγουστος 08, 2013
γραμμένο από priskos constantinos, Αύγουστος 08, 2013
χρηστο ειναι ακομα τα Καλάβρυτα η κυμη η κρητη και αιγαλεω δες ημερομηνιες και έχε το νου σου για ανάρτηση με οδηγιες είτε στο downhill.gr είτε στο facebook στις ομάδες -group
...
γραμμένο από freerider GR, Μάρτιος 25, 2013
γραμμένο από freerider GR, Μάρτιος 25, 2013
Παιδιά, συμφωνώ απόλυτα με το γεγονός ότι η ανοργανωσιά που πολλοί έχουν προαναφέρει κάποιοι δεν θα το κάνει και κάποιο κορυφαίο event. Όμως ας είμαστε αισιόδοξοι, αφού είναι η πρώτη προσπάθεια στην Ελλάδα για κάτι τέτοιο και τα λάθη και οι αποτυχίες που πιθανώς να βρεθούν στο δρόμο της διοργάνωσης θα δείξουν το δρόμο για τη βελτίωση τα επόμενα χρόνια. Εμείς θα συμμετάσχουμε σε αγόνες και θα δούμε και θα πούμε τα λάθη, ώστα στα προσεχή έτη να γίνει και στην Ελλάδα το OPEN DOWNHILL ένας αξιόλογος θεσμός. Α, παιδιά απ' την ομοσπονδία ας μην περιμένουμε τίποτα. Δεν μπορεί ούτε για τους διασυλλογικούς να διοργανώσει αγόνες...
...
γραμμένο από se, Μάρτιος 24, 2013
γραμμένο από se, Μάρτιος 24, 2013
apla einai mia prospatheia pros anadei3h tou athlimatos ke tipota parapanw kai isa-isa to gegonos oti sindiazontai arketoi apo tous idi gnwstous agwnes to kanei akoma pio erganwmeno ke sillogiko ke sigoura ipodikniei ma megaliteri varitita toulaxiston gia tous nikites
...
γραμμένο από Aggelos IH, Μάρτιος 23, 2013
γραμμένο από Aggelos IH, Μάρτιος 23, 2013
Είναι εξωφρενικό να μιλάς για απαξίωση του κυπέλλου όταν τα επιχειρήματά σου είναι οικονομικής φύσεως."Κύπελλο για μένα σημαίνει προσπάθεια για κάτι, από κάποιον φορέα, ο οποίος θα βάλει χρήματα τα οποία θα του αποδοθούν μεσοπρόθεσμα" σε ποια κουβέντα σου βλέπεις δηλαδή εξέλιξη για το άθλημα; Το μόνο που δείχνει να σε ενδιαφέρει δεν είναι το άθλημα, δεν είναι η διοργάνωση, δεν είναι ούτε οι αθλητές πάρα μόνο τα λεφτά. Αν είναι κάτι που υπονομεύει το άθλημα μας και το κρατάει σε χαμηλό επίπεδο είναι εξίσου αυτή η νοοτροπία που δεν επιτρέπει κάτι να συμβεί γιατί μερικοί δεν θα πληρωθούν.
...
γραμμένο από St, Μάρτιος 22, 2013
γραμμένο από St, Μάρτιος 22, 2013
Το κυπελο ειναι για τους αθλητές με η χωρίς δελτίο και μόνο! Για να δει ο καθένας τις δυνατότητες του και το επιπεδό του σε σχέση με τους υπόλοιπους!
Δεν ειναι για χάρη κανενός φορέα και κανενός τύπου που θέλει να βγάλει μεροκάματο. Οποίος θέλει να βοηθήσει για να αναπτυχθεί το άθλημα ευπροσδεκτος.
Δεν ειναι για χάρη κανενός φορέα και κανενός τύπου που θέλει να βγάλει μεροκάματο. Οποίος θέλει να βοηθήσει για να αναπτυχθεί το άθλημα ευπροσδεκτος.
...
γραμμένο από AlDim, Μάρτιος 22, 2013
γραμμένο από AlDim, Μάρτιος 22, 2013
Κύπελλο για μένα σημαίνει προσπάθεια για κάτι, από κάποιον φορέα, ο οποίος θα βάλει χρήματα τα οποία θα του αποδοθούν μεσοπρόθεσμα. Κύπελλο σημαίνει αρμοδιότητες για διοργάνωση και ασφάλεια. Κύπελλο σημαίνει δέσμευση ενός φορέα στους αθλούμενους. Κύπελλο δε σημαίνει απαξίωση του όρου. Κύπελλο δε σημαίνει ομοσπονδία. Αιτιολόγησα όμως το γιατί θα έπρεπε να συμμετέχει. Για την ομοσπονδία, για να υπάρχουμε σαν αθλούμενοι, πρέπει να μας βλέπει. Το να συμβαίνουν Open αγώνες, δεν της λέει τίποτα. Δεν θα ψάξει κανείς να μας βρεί, σε ένα ανύπαρκτο μονοπάτι στη μέση του πουθενά! Το ότι για μας είναι σημαντικό, δε σημαίνει πως το γνωρίζουν, ή έχουν διάθεση να το γνωρίζουν οι αρμόδιοι. Οι διασυλλογικοί αγώνες είναι εκείνοι που καταγράφονται και αξιολογούνται. Άρα, αυτό που η ομοσπονδία ξέρει για εμάς είναι ότι στην Ελλάδα κάνουν downhill όσοι πήγαν στο Πανελλήνιο(όχι την απατηλή Open εκδοχή του). Και ήταν λιγότεροι από 100. Για 100 αθλητές, ούτε εγώ θα έκανα τίποτα... Οι Open αγώνες όμως έχουν διαφορετικές απαιτήσεις από τους διασυλλογικούς, οργανωτικά. Άρα, αντί να ζητάμε πάντα και φωνάζοντας-διαμαρτυρόμενοι, όπως πολύ καλά ξέρουμε να κάνουμε στην Ελλάδα, ίσως θα 'ταν καλό να δούμε διαφορετικό τρόπο δράσης. Πιέζοντας φορείς να μας βάλουν εκεί που πρέπει, με τον τρόπο που πρέπει, δείχνοντας πως είμαστε μια υπολογίσιμη μάζα και αξίζουμε προσοχή. Διαβάστε παρακαλώ προσεκτικά τα λεγόμενά μου, στο προηγούμενο post. Δεν είναι ενστάσεις αναίτιες. Είναι στοιχειοθετημένες, βασισμένες σε απλή λογική, και με τις καλύτερες των διαθέσεων. Το ότι κάποιος έβγαλε μια ανακοίνωση και βασίζεται, πιθανόν, στην οργάνωση του καθενός εκ των ανθρώπων που διοργανώνουν, για να βγάλει στο μέλλον χρήματα, δεν σημαίνει πως θα είναι και ορθό ή ότι θα κάνει κάτι. Και, ναι, σίγουρα, το να μαζεύεις βαθμολογίες, να αθροίζεις και να κάνεις μια ανακοίνωση, τελική, ίσως και κάποια απονομή κυπέλλου-jumbo και μεταλλείων στο τέλος, ΔΕΝ είναι Cup. Άρα, ας μην απαξιώνουμε εμείς οι ίδιοι το σπορ μας...
...
γραμμένο από vivecuervos, Μάρτιος 22, 2013
γραμμένο από vivecuervos, Μάρτιος 22, 2013
Καλησπέρα παιδιά...Να ρωτήσω κάτι. Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μου δώσει κάποιες πληροφορίες για το μονοπάτι στα Γιάννενα; Θα ανέβω από αθήνα έτσι και αλλιώς μέσα στον Απρίλιο, οπότε θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το περπατήσω και να κάνω κανα δυο κατεβασιές.
Δεν χρειάζονται λεπτομέρειες. Το μόνο που με ενδιαφέρει αρχικά είναι το που είναι, το αν ανεβαίνει στην εκκίνηση ιχ αυτοκίνητο ή μόνο τζιπ και αν τα σκ υπάρχουν άτομα που κάνουν ποδήλατο , ώστε να μην είμαι μόνος...Ευχαριστώ !!!
Δεν χρειάζονται λεπτομέρειες. Το μόνο που με ενδιαφέρει αρχικά είναι το που είναι, το αν ανεβαίνει στην εκκίνηση ιχ αυτοκίνητο ή μόνο τζιπ και αν τα σκ υπάρχουν άτομα που κάνουν ποδήλατο , ώστε να μην είμαι μόνος...Ευχαριστώ !!!
...
γραμμένο από st, Μάρτιος 22, 2013
γραμμένο από st, Μάρτιος 22, 2013
Τι σημαίνει για σένα το κύπελο? Θέλεις να στο διοργανώσει κάποιος άλλος, από ομοσπονδία ή ότι αλλο, που τόσο καιρό μας έγραφαν και όχι τα ίδια τα άτομα του χώρου?
...
γραμμένο από Aggelos IH, Μάρτιος 21, 2013
γραμμένο από Aggelos IH, Μάρτιος 21, 2013
AlDim χωρίς να παίρνω τη θέση ενός υπεύθυνου της διοργάνωσης (γιατί δεν έχω σχέση). Θέλω να πιστεύω ότι το cup έχει να κάνει περισσότερο με τις ικανότητες του αναβάτη σε διαφορετικά terain, παρά με την αποτελεσματικότητα της κάθε διοργάνωσης. Το cup πλέον είναι η δέσμευση από τους αναβάτες στο να ακολουθούν την πορεία του αθλήματος πέρα από απλά έναν αγώνα που μέχρι τώρα θα όριζε και τον νικητή. Όσον αφορά τις διοργανώσεις και τις ευθύνες θα μπορούσα να πω ότι με την δυσχέρεια που ζούμε είναι δύσκολο μόνο και μόνο να διασφαλίσεις τους σπόνσορες και τα έπαθλα, αλλά πολλοί αναβάτες βλέπουν πέρα από αυτό σε έναν αγώνα. Συμφωνώ ότι το επίπεδο DH στην Ελλάδα είναι χαμηλό σε σχέση με έξω και οι διοργανωτές φέρουν ευθύνη όταν βαπτίζουν ένα all mountain κομάτι όπως λες σε DH/FR αγώνα αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν DH κομμάτια ή ότι δεν έχουμε αθλητές που θα μπορούσαν να αγωνιστούν στο εξωτερικό, δυστυχώς όμως πολλές φορές -πριν ακόμα ξεκινήσουν τα ζόρια- πρέπει πρώτα να γίνεις κάτι και μετά να σε βαπτίσουν ή για να το πω αλλιώς δεν έχει γίνει αρκετά άδικο για να σε προσέξουν. Προσωπικά πιστεύω ότι έχεις μεγάλο δίκιο σαυτά που λες αλλά ως αθλητής θίγομαι περισσότερο από την απουσία των φορέων στο downhill γενικότερα, παρά την διοργάνωσή των αγώνων.
...
γραμμένο από AlDim, Μάρτιος 20, 2013
γραμμένο από AlDim, Μάρτιος 20, 2013
Καλησπέρα σας. Παρακολουθώντας σχεδόν σιωπηλά, μέχρι πρότινος, το downhill.gr είχα αρχίσει να χαίρομαι που έβλεπα προσπάθειες να γίνονται και κάποιους σοβαρούς ανθρώπους να κάνουν κάποια πράγματα. Και έρχεται αυτή εδώ η ανακοίνωση. Και λέω, μπράβο τους, το απογείωσαν και μάλιστα απίστευτα γρήγορα. Αλλά προσγειώθηκα εγώ άδοξα... Αρχικά, διάβασα πως κανείς δεν είναι υπεύθυνος για την διοργάνωση του Cup, αλλά όλοι οι διοργανωτές φέρουν ευθύνη για τους αγώνες τους! Και αν είναι έτσι, πως θα διοργανωθεί κάτι για το οποίο κανείς δεν έχει ευθύνη; Και, αυτός ο κανείς, πως ακριβώς συμβάλλει στο Cup; Μαζεύοντας βαθμολογίες και αθροίζοντας αποτελέσματα; Και, αν συμβεί οτιδήποτε, ποιός έχει ευθύνη;;; Έχετε εντύπωση πως αυτό είναι CUP κύριοι; Συνεχίζοντας, διαβάζω CUP με 9 αγώνες; Αλήθεια τώρα; Συνεχίζω διαβάζοντας το ποιοι αγώνες συμπεριλαμβάνονται. Και μέσα σε αυτούς, μονοπάτια που δεν έχουν καν υψομετρικές διαφορές και κλίσεις για να θεωρηθούν τίποτα περισσότερο από all mountain trails, ή, ακόμη, μονοπάτια που δεν έχει ξαναγίνει αγώνας ποτέ. Επισφαλείς επιλογές. Ας πούμε όμως ότι δέχομαι όλα τα παραπάνω. Με βάση τα όσα διοργανώθηκαν πέρυσι, αναρωτιέμαι γιατί λείπουν από αυτό το καλεντάρι ο αγώνας της Θεσσαλονίκης(παρότι Downtown) και του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων. Δεν θα διοργανωθούν φέτος; Δεν θέλησαν να συμμετάσχουν; Το ρωτάω γιατί είναι δύο αγώνες οι οποίοι, ο μεν πρώτος είναι ο πιο επιτυχημένος από άποψη συμμετοχών, ο δεύτερος, από την άλλη, είναι ο μόνος που έγινε από φορέα "εξωαθλητικό", χωρίς να μελετάμε καθόλου την ίδια την οργανωτική ικανότητα, τις εγκαταστάσεις κτλ. Τέλος, θέλω να ρωτήσω, αν έχουν ληφθεί οι απαραίτητες άδειες για αυτού του τύπου τις διοργανώσεις από την Ομοσπονδία, η οποία όσο αμέτοχη(και όλα τα υπόλοιπα όμορφα κοσμητικά επίθετα που μπορεί να αποδώσει κανείς) κι αν είναι, είναι η υπεύθυνη για όλα τα επίσημα ποδηλατικά δρώμενα στη χώρα. Κι αν έχουν ληφθεί, έχει ζητηθεί η υποστήριξή τους; Ολοκληρώνοντας, και χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας, ο τρόπος βαθμολόγησης είναι ορθότατος και μπράβο για αυτό. Αλλά επιλέγοντας έξι από τους εννιά αγώνες για να κρατήσει κανείς τα καλύτερα αποτελέσματά του, υπάρχει σημαντική πιθανότητα πολλαπλής ισοβαθμίας σε όλες τις θέσεις. Λέω τα όσα λέω γιατί βλέπω να απαξιώνεται ο όρος κύπελλο, ξεκαθαρίζοντας πως δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν. Τα λεγόμενά μου ξεστομίζονται με τις καλύτερες των προθέσεων και την προσμονή για βελτίωση. Και επειδή στη ζωή μου έμαθα, ότι κάνω να το κάνω καλά! Μήπως λοιπόν, αντί για βιαστικές κινήσεις όπως αυτή εδώ, να ζητούνταν συμβουλές από όσους γνωρίζουν, ίσως ακόμη ακόμη και από την Ομοσπονδία η οποία έχει εμπειρία στη διοργάνωση τέτοιων κυπέλλων από την κούρσα ήδη; Ξαναλέω, και πριν ακούσω τα αρνητικά σας σχόλια, πως τα όσα λέω στοχεύουν απλά στο καλύτερο αύριο του ποδηλάτου και των ποδηλατών. Θα επιθυμούσα, εφόσον υπάρχει κάποιος "υπεύθυνος", να δώσει ορισμένες απαντήσει στα ανωτέρω ερωτήματα.
...
γραμμένο από Μαριος Πσπ, Μάρτιος 19, 2013
γραμμένο από Μαριος Πσπ, Μάρτιος 19, 2013
Υπεροχη κίνηση όμως μια τετοια χρονική στιγμή όπου η συμμετοχή σε 6-8 αγώνες είναι ιδιαίτερα δύσκολη και λόγο χρόνου και λόγο οικονομικών συγκυριών δεν θα έπρεπε να είναι λίγο πιο σαφές το τι περιλαμβάνει η "βράβευση"? Υποθέτω ότι για να μπει κάποιος στη διαδικασία να συμμετάσχει στο κύπελλο θα χρειαστεί και κάποιο κίνητρο
Και πάλι μπράβο για την κίνηση καθώς αναγνωρίζεται ότι γίνεται κάτω από ανύπαρκτες υποδομές και υποστήριξη
Και πάλι μπράβο για την κίνηση καθώς αναγνωρίζεται ότι γίνεται κάτω από ανύπαρκτες υποδομές και υποστήριξη
...
γραμμένο από Takisanandreas, Μάρτιος 16, 2013
γραμμένο από Takisanandreas, Μάρτιος 16, 2013
Υπάρχουν κενά όμως με κυριότερο ο κυπελλούχος Ελλάδος της κατηγορίας Elite καθώς και οι δύο που θα βαθμολογηθούν πίσω από αυτόν, τι προνόμια θα έχουν για να συνεχίσουν εξωτερικό. Θα έπρεπε δηλαδή η ΕΟΠ να δώσει μια τυπική έγκριση στο Κύπελλο DH και να αναγνωρίσει την τελική κατάταξη ώστε να προσμετρούν οι βαθμοί στην πορεία των αθλητών. Μπορεί μάλιστα στην γενική βαθμολογία και μάλιστα με μεγαλύτερο ποσοστό απ' ότι οι απλοί αγώνες κυπέλλου, να προσμετρά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (εφόσον γίνει...)
Σε περίπτωση αδιαφορίας και παντελούς αποχής της ΕΟΠ (πράγμα πολύ πιθανό), θα πρέπει οι χορηγοί των αγώνων, να "στείλουν" εξωτερικό τους τρεις πρώτους νικητές σε κάποιο Open Κύπελλο του 2014 τύπου για παράδειγμα IXS Cup.
Σε περίπτωση αδιαφορίας και παντελούς αποχής της ΕΟΠ (πράγμα πολύ πιθανό), θα πρέπει οι χορηγοί των αγώνων, να "στείλουν" εξωτερικό τους τρεις πρώτους νικητές σε κάποιο Open Κύπελλο του 2014 τύπου για παράδειγμα IXS Cup.
...
γραμμένο από thumperskarow, Μάρτιος 15, 2013
γραμμένο από thumperskarow, Μάρτιος 15, 2013
Συγχαρητήρια για την συνεργασία των διοργανωτών που δείχνουν τον δρόμο για μια νέα πορεία του ανερχόμενου αθλήματος του Dοwnhill στην Ελλάδα.
...
γραμμένο από Aggelos IH, Μάρτιος 15, 2013
γραμμένο από Aggelos IH, Μάρτιος 15, 2013
Το DH cup πήρε σάρκα και οστά!!! Τρομερή ώθηση του Αθλήματος στην Ελλάδα.
...
γραμμένο από BiLL, Μάρτιος 15, 2013
γραμμένο από BiLL, Μάρτιος 15, 2013
Περισσότερη οργάνωση να βλέπουμε στους αγώνες και η χρόνια θα κυλήσει υπέροχα..!!! ΟΡΓΆΝΩΣΗ!!
...
γραμμένο από freerider GR, Μάρτιος 15, 2013
γραμμένο από freerider GR, Μάρτιος 15, 2013
ο,τι καλυτερο! μπραβο στην διοργάνωση που θα τα δούμε και στην Ελλάδα αυτό! να μην λειψει κανεις!
Γράψε σχόλιο