<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!-- generator="FeedCreator 1.7.3" -->
<rss version="2.0">
	<channel>
		<title>Τοπικό πρωτάθλημα Αττικής 2010</title>
		<description>Comments for Τοπικό πρωτάθλημα Αττικής 2010 at https://downhill.gr , comment 1 to 28 out of 20 comments</description>
		<link>https://downhill.gr</link>
		<lastBuildDate>Tue, 07 Jul 2026 18:40:10 +0100</lastBuildDate>
        <generator>FeedCreator 1.7.3</generator>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-410</link>
			<description>file neopa den exo na po kati se ola auta pou les apantisane ola ta ipolipa pedia 
kai poli kala.apla mia erotisi thelo na sou kano esi tha trexeis stin dirfi pou den xriazete deltio apo somatio? - stavros stavridis </description>
			<pubDate>Sun, 21 Mar 2010 22:39:28 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-408</link>
			<description>φιλε νεοπα ολα αυτα περι ομοσπονδιων ειναι γελοιοτητες.το downhill γινεται στο βουνο και οχι σε γραφεια λαμογιων προεδρων ομοσπονδιων.τι με νοιαζει εμενα γ συλλογους δελτια διοργανωσεις και αλλα τετοια.γραμμενα τα εχω.μακαρι να ειχα μαθει γ τν αγωνα και θα πηγαινα πρωτος.αλλα τυποι σαν εσενα πηγαινουν τα αθληματα σαν τ δικο μας πισω επειδη κολλανε κ υποστηριζουν γραφειοκρατικες διαδικασιες και λαμογιες. αν ησουνα στ αιγαλεω θα καταλαβαινες τι σημαινει να κανεις κατι επειδη τ αγαπας και οχι γ την επιχορηγηση.και οσο γ τον υμηττο ασε να μιλανε καλυτερα τα παιδια που ειναι εκει καθε σαββατοκυριακο..και που αναμεσα τους υπαρχουν αληθινοι αθληταραδες.κ μαλλν για να τους αναφερεις ως παιδια του υμηττου δν πρεπει να εισαι και θαμωνας.. - andre</description>
			<pubDate>Fri, 19 Mar 2010 21:16:18 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-407</link>
			<description>αδερφέ όταν ποστάρεις με τίτλο για μερικούσ μερικούσ και μετά λες το όνομα μου και του σταυριδη και μετα λες τις λεξεις &quot;κομπλεξικούς&quot; και &quot;ανίδεους&quot; βγαίνει κακός συνδυασμός.Αφού ήρθε κόσμος και έφαγε άκυρο δε σας σνόμπαρε κανείς.Το τζάκι λες συγκεκριμένα έχει πολλά χρυσά....για ποιό τζάκι μιλάς?δικό σου?
Αν κάνω λάθος έστω άκου αυτό: αν δεν έχεις κάτι για τον εαυτό σου να πείς μην λές για άλλον.Το 98,42% εδώ μέσα τα έχουνε γραμμένα νομίζω σε πολύ σκιερό σημείο τα σωματεία.Και όπως πολύ καλά είπε κάποιος...Κάνε ρε και ένα open να γίνει χαμός!
και τέλος μη λές &quot;αθλητές&quot; τα παιδιά απο δώ γιατι θα πω α(Θ)λήτες τα παιδιά απο εκεί...
φιλιά - DimS</description>
			<pubDate>Fri, 19 Mar 2010 20:23:17 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-405</link>
			<description>νεοπας συγνώμη αλλά λές χαζομάρες. Στο ίδιο σου το κείμενο τα μπερδέυεις. Σύμφωνα με εσένα οι downhillaδες/free-ridαδες δεν ήρθανε επειδή μπουκοτάρανε τον αγώνα αλλά και επειδή δεν ήξεραν ότι θέλει δελτίο. Και τα δυο μαζί δεν γίνεται, αποφάσισε.

Πάντως όσα χρόνια και να είσαι στον χώρο, μάλλον δεν έχεις καταλάβει με τι έστί free-ride. Έχει κόσμο από το μοτοκρος και το εντούρο, έχει πρώην σκειτάδες, έχει παλιούς bmxάδες και ένα σωρό άλλους από προερχόμενους από διαφορετικους χώρους (Όπως και άτομα που προέρχονται από καθαρό ποδηλατικούς χώρους). Όλοι αυτοί σκοτίστικαν για το ποιος το διοργάνωσε, για ομοσπονδίες και σωματεία. Αν το ήξεραν από νωρίς θα έβγαζαν δελτίο, μια επικυρωμένη φωτοτυπία ταυτοτητας και 2 φωτο δεν είναι τίποτα. Εδώ μαζεύουν λεφτά όλο το χρόνο για 1 εβδομάδα για να πάνε Αυστρίες και Βορειο-Ιταλίες να κάνουν λιγο downhill της προκοπής, στα συντεχνειακά θα κόλλαγαν?


 - lemmy</description>
			<pubDate>Fri, 19 Mar 2010 18:57:26 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-404</link>
			<description>TO thema einai oti den kanete poia podilato gia tin omorfia tou...kai koitate ta kipela kai ta xrisa. Poios pire to kainourio bike, koita afto koita to allo kai h epidiksi sinexizete. An hmaste 1000 atoma opos leei to downhill.gr eperepe se kathe lofo oxi vouno, na uparxoun atoma pou skavoun k anigoun monopatia. Oxi ante pame sta etoima kai logo anapirias to katastrefoume kiolas. An nomizete oti me teteies sizitiseis pseftotsampoukades tha dimiourgithei paidia vre eisaste vathia nixtomenoi. 
As mou dwsei tin diefthinsi tou opoios thelei na tou stilo kipela, epenouns, dafnes, dinonte k metalia palio fantasmena lamogia. - The Judge is Back</description>
			<pubDate>Fri, 19 Mar 2010 18:50:03 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-402</link>
			<description>Το θέμα είναι απλό και λέγεται εγωϊσμός και έλλειψη επικοινωνίας. Μιλάμε για καμιά 75αριά αθλητικά σωματεία και για μόνο 250 ενεργούς αθλητές πανελλαδικά. Το downhill.gr από μόνο του έχει 1100 ενεργούς χρήστες και πάρα πολλούς μη εγγεγραμμένους επισκέπτες καθημερινά. Δύσκολο θα ήταν η ΕΠΟΣΚ ή η Ομοσπονδία να στείλει μιά ειδοποίηση εκεί που θα έβρισκε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον; Θα ήταν μετά μόνο 6 οι συμμετοχές; Και ας έβαζαν και κατηγορία open μαζί, για να προσεγγίσουν νέους αθλητές. Αυτές οι κινήσεις που έγιναν ήταν εσωστρεφείς και είχαν δυστυχώς αυτό το αποτέλεσμα (=λίγες συμμετοχές). Πόσοι από σας ξημεροβραδιάζετε στα σωματεία να διαβάζετε προκηρύξεις και πόσοι από σας έχετε κάποιον &quot;από μέσα&quot; να σας παίρνει τηλέφωνο μόλις μάθει κάτι καινούργιο; Μάλλον λίγοι...άρα κάποιου κόπος δυστυχώς πήγε χαμένος... - Takisanandreas</description>
			<pubDate>Fri, 19 Mar 2010 17:28:50 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-400</link>
			<description>OOOOπα δικε μου χαλαρωσε...Τον αγωνα ουτε εγω τον εκανα,ουτε το χρυσο πηρα,ουτε ετρεξα γιατι εχω dh ποδηλατο που δεν εκανε για αυτον το dh αγωνα...Αλλα απο την ομαδα μου ενημερωθηκα για το οτι θα γινει αγωνας εκει και εκει...Και κανενας συλλογος δεν υπαρχει αποκλειστικα για dh δυστυχως 'η ευτυχως,υπαρχει ομοσπονδια ποδηλασιας και το dh αφου εχει να κανει με ποδηλατο υπαγεται εκει.Ρε φιλε το πρωταθλημα δεν το καναμε εμεις και δεν ξερω γιατι με ανακατεβεις κιολας...Και θα γινουν τοπικα σε ολη την ελλαδα.Απο δω και περα ετσι θα γινεται.Εγω ειπα μονο οτι υπηρχε ενημερωση και το θεμα ηταν γνωστοποιημενο.Κατακρινω οσο δεν παει τη διοργανωση και την ομοσπονδοια που μια ζωη κανει μα^$^&amp;ες αλλα δε θα κανει ποτε κατι καλυτερο με 6 συμμετοχες.Τι εννοεις προωθουν το αθλημα και αξιζουν μια κουρσα...Εδω δεν παιρνουν κουρσαδες που απο αυτους η καθε ομαδα εχει και να κερδισει θα δωσουν σε dh &quot;αθλητες&quot; που ακομα στην ελλαδα αντιμετωπιζεται ως χομπυ;Τελος παντων δεν καταλαβες τι ηθελα να πω.Μην περιμενετε να αλλαξει κατι με αυτον το τροπο...Με το να καθομαστε να κραζουμε και να σχολιαζουμε απο δω δε θα γινει κατι...Θα συνεχιζεται επι χρονια αυτη η τριτοκοσμικη ιστορια.Και απλα να ειμαστε πρωτα ποδηλατες και μετα downhillαδες.Εμενα παντως μονο και η σκεψη της ομοσπονδιας να βαλει στα τοπικα πρωταθληματα mtb και το dh μεσα κατι μου λεει.Φιλικα παντα,καλημερα! - νεοπας</description>
			<pubDate>Fri, 19 Mar 2010 15:43:07 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-399</link>
			<description>ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ
Αγαπητέ φίλε νέοπα σου έθιξα το τζάκι?
Πήρες χρυσό? Σε άλλους αγώνες downhill τι θέση είχες στη γενική?
Για μένα δεν αξίζει το χρυσό όποιος το πήρε γιατί έτρεχε μόνος του
και αυτό δεν είναι καθόλου ενδεικτικό της αξίας του, με πιάνς?
Γιατί δεν είπε κάποιος με αθλητικό πνεύμα : οκ ρε παιδιά δεν είναι σωστό δεν τρέχω?
αν'αυτού εγώ πιστεύω πως είπανε: τζιτζι, σίγουρο το μετάλλιο....!!!
Άμα τρέχανε έστω οι μισοί του BIKE&amp;RUN να βλεπα τι θα έπερνε ο κάθε ένας σας απο την εξάδα που έτρεξε....
Τα παιδιά που πάνε Υμηττό δεν είναι Sam Hill, έχουνε ελληνικά ονόματα και αξίζουνε μια κούρσα λόγω του ότι προωθούνε το άθλημα στην Αττική.
Γιατί είπες πως ενημερώσατε τους συλλόγους με τα κολάν και αυτοί φταίνε που δεν το μαθε κανείς?... μην πετάς το μπαλάκι...εδώ δεν είναι πασόκ νδ, οκ?
Άμα θες να κάνεις downhill αγώνα θα απευθυνθείς σε downhillers και αν δεν μπορείς να τους βρείς δε κάνεις αγώνα, απλό?
WWW.DOWNHILL.GR ( ΓΡΑΨΕ ΣΤΟ GOOGLE ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ : DOWNHILL GR)
Επίσης αφού έχεις τόσο μεγάλη γνώση στο άθλημα πες μου και τους συλλόγους downhill της Ελλάδας....
Ή μάλλον πες μου εμένα που όταν το 93 εκανα άλματα με MTB που ήτανε αυτοί οι συλλόγοι να μου βγάλουνε δελτίο?Ή μάλλον πως θα βγάλω δελτίο στα 30 μου για DH?;Όταν εδώ δεν υπάρχει σύλλογος....
Πες καλύτερα πως το κάνατε για πάρτη σας και όχι για να σας το χαλάσω εγώ ο ανίδεος και κομπλεξικός όπως λες.Εξ'αυτού και ο τίτλος :ΤΟΠΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.
Έτσι χτίστε και στο downhill την παράγκα σας τώρα...
Άντε γεια σου τώρα - DimS</description>
			<pubDate>Fri, 19 Mar 2010 10:57:07 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-397</link>
			<description>Συμφωνω εν μερη με αυτο που λεει ο τιμος...Αλλα μηπως φταιει και απο την πλευρα του ο κοσμος του dh;Στην αθηνα ειμαστε ποσοι που κανουμε dh και ειναι τραγικο να βλεπεις μονο 6 ατομα σε εναν αγωνα.Μηπως δεν εχουμε παρει και μεις σοβαρα το αθλημα που αγαπαμε ωστε σοβαρα να μας αντιμετωπισουν και αυτοι;Το μονο σιγουρο ειναι ο,τι στηθηκε ενας αγωνας σε πολυ μικρο διαστημα σε εισαγωγικα ηταν πειραματικος και ευελπιστουμε του χρονου κατι καλυτερο... - νεοπας</description>
			<pubDate>Thu, 18 Mar 2010 22:04:28 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-393</link>
			<description>Δε θέλω να σχολιάσω ούτε τη διαδρομή ούτε τη διοργάνωση ούτε το ποιος έσκαψε κτλ. Το μόνο που θέλω να πω είναι σχετικά με την ενημέρωση. Διοργανώθηκε ένας αγώνας μέσα στην Αθήνα και δεν είχε συμμετοχές. Πως να έχει συμμετοχές αν απλά έχουνε ενημερωθεί μόνο τα σωματεία?? Περιμένετε από τα σωματεία να πάρουνε τηλέφωνο τους αθλητές downhill? Αφού στα πιο πολλά σωματεία μας θεωρούν χομπίστες, δεν δίνουν καμία σημασία για το αν υπάρχουμε και άλλα πολλά. Είτε είμαστε χομπίστες τελικά είτε όχι, το σίγουρο είναι πως δε πρόκειται να ενημερωθούμε από εκεί. 

Αφού κάνεις τον αγώνα ρε φίλε στείλε και κανένα e-mail σε 5-6 γνωστά ποδηλατικά site να διαφημίσεις τον κόπο και το σκάψιμο που έχεις ρίξει για να ανταμειφθείς κιόλας με την παρουσία και υποστήριξή μας! Και αν έστειλες σε κάποια και στο downhill.gr δεν έστειλες, τότε ευχαριστούμε για την εκτίμησή σου. 

Το θέμα είναι ότι γνώριζαν ελάχιστοι για τον αγώνα και γι' αυτό δεν είχε κόσμο. Γι' αυτό καλύτερα να μη μιλάμε για &quot;φτύσιμο' προς την ομοσπονδία απαραίτητα, αλλά για έλλειψη ενημέρωσης πιο πολύ. - timos</description>
			<pubDate>Thu, 18 Mar 2010 18:52:41 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-391</link>
			<description>ΓΙΑ  ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ. 

Λοιπον δεν ξερω ποσα χρονια κανει ο καθενας  ποδηλατο και για ποιο σκοπο κανει...Ο υμηττος ειναι γεματος απο αθληταραδες του downhill καθε βδομαδα και στον αγωνα ειχε 15 ατομα,αν αυτοι οι sam hills δεν ηθελαν να τρεξουν για τους δικους τους λογους ή επειδη δεν ειναι εγγεγραμενοι σε καποιο ποδηλατικο συλλογο επρεπε τουλαχιστον να στηριξουν την διοργανωση οσο σκατα και να ηταν...Λογικο ειναι η ομοσπονδια να μη διοργανωνει κατι για το downhill εφοσον βλεπει 6 αγωνιζομενους και 10 ατομα που παρακολουθουσαν τον αγωνα...Συνεπως καποιοι ανιδεοι και κομπλεξικοι να κλεισουν τα στοματα τους.Η προκυρηξη του αγωνα ειχε βγει πολυ καιρο,ηταν γνωστο οτι θα γινει αγωνας σε ολα τα σωματεια της αττικης και στην πρωτη μερα της εβδομαδας του αγωνα υπηρχε μεχρι και χαρτης της περιοχης του αγωνα...Οποτε οσοι δυστυχοι ηθελαν να τρεξουν και εχουν δελτιο και δεν το εμαθαν ποτε,τα παραπονα τους στα σωματεια τους...Η ομοσπονδια ειναι καταπτηστη,η διαδρομη καμια σχεση με διαδρομη dh δεν ειχε ομως αν δεν πιεσουμε και εμεις δε θα γινει ποτε τιποτε και μια ζωη θα τρεχουμε στη διρφυ και open αγωνες...Απο δω και περα ετσι θα γινεται και θα γινουν τοπικα πρωταθληματα σε ολη την ελλαδα και στο τελος το πανελληνιο...Οι αλητειες της ομοσπονδιας ειναι γνωστες απο τα παννελληνια της σπαρτης,που οσοι υπηρχαν τοτε στον χωρο θα ξερουν πολυ καλα...Τουλαχιστον οσοι και καλα δεν ηρθαν για να &quot;φτησουν&quot; την ομοσπονδια επρεπε να ερθουν μονο και μονο για το σκαψιμο που εριξε καποιος...ΟΣΟ για το σχολιο του dims το συγκεκριμενο τζακι ειναι αρκετα στολισμενο με χρυσα και ενα παραπανω δε θα εκανε τη διαφορα...Επισης stavridi επειδη μαλλον απο ο,τι φαινεται δεν ξερεις και δε σε κατηγορω,στους ομοσπονδιακους αγωνες δεν μπορεις να τρεξεις χωρις αθλητικο δελτιο οπως θα ετρεχες σε εναν αγωνα που θα διοργανωνες με τους φιλους σου...Απλα μη περνει ο καθενας φορα και αρχιζει να κραζει χωρις να ξερει...Δυστυχως για αλλη μια φορα φαινεται η ελλειψη ποδηλατικης παιδειας που εχουμε οι ελληνες και γενικοτερα ελλειψη παιδειας... - νεοπας</description>
			<pubDate>Thu, 18 Mar 2010 18:34:56 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-385</link>
			<description>[quote]Καλό θα ήταν μετά το τέλος του αγώνα, οι διοργανωτές να έμπαιναν στον κόπο να μάζευαν τις κορδέλες από το βουνό και τα σκουπίδια του αγώνα. Όλα τα θετικά ενός τέτοιου αγώνα ξεφτίζουν όταν αφήνουν πίσω τους ένα σκουπιδαριό από κορδελάκια που ανεμίζουν, &quot;σηματοδοτημένα&quot; σημεία παρατημένα, άπειρα μπουκαλάκια νερού που βλέπαμε να πετάνε τόσο οι αγωνιζόμενοι όσο και οι φίλοι και οικογένειές τους. 
Ποίος θα τα μαζέψει αυτά? 2 βδομάδες έχουν περάσει και ακόμα είναι εκεί και μας &quot;χαιρετάνε&quot;  
Υποτίθεται πως οι ποδηλάτες και δη οι ποδηλάτες του βουνού νοιάζονται για το βουνό και την φύση. Είναι κρίμα να βλέπουμε τέτοια πράγματα. [/quote]

Έχεις απόλυτο δίκιο....
στα 3-5 πηγάδια κάνω πεζοπορία εκτός απο ποδήλατο τα καλοκαίρια και πάντα παίρνω μαζί μου μια άδεια σακούλα.Άλλοτε έχει μεσα άδειες μπύρες και περιττυλίγματα απο αλλαντικά που πετάνε κατα το χειμώνα κάποιοι καλοφαγάδες κηνυγοί, άλλοτε έχει μεσα καμμια ρίγανη ή κανα τσάι.
Φέτος μετα το Bike&amp;Run έμειναν πολλές SCOTT κορδέλες να ανεμίζουνε στα μονοπάτια καθώς και πασαλάκια.Υπενθυμίζω πως είναι χιονοδρομικό και πως ο κίνδυνος να καρφωθεί στα τυφλά κάποιος χιονοδρόμος είναι μεγάλος.
Ας κάνουμε όλοι το δικό μας μερίδιο καθαριότητας για καλό όλων μας. - DimS</description>
			<pubDate>Tue, 16 Mar 2010 21:44:43 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-384</link>
			<description>Καλό θα ήταν μετά το τέλος του αγώνα, οι διοργανωτές να έμπαιναν στον κόπο να μάζευαν τις κορδέλες από το βουνό και τα σκουπίδια του αγώνα. Όλα τα θετικά ενός τέτοιου αγώνα ξεφτίζουν όταν αφήνουν πίσω τους ένα σκουπιδαριό από κορδελάκια που ανεμίζουν, &quot;σηματοδοτημένα&quot; σημεία παρατημένα, άπειρα μπουκαλάκια νερού που βλέπαμε να πετάνε τόσο οι αγωνιζόμενοι όσο και οι φίλοι και οικογένειές τους.
Ποίος θα τα μαζέψει αυτά? 2 βδομάδες έχουν περάσει και ακόμα είναι εκεί και μας &quot;χαιρετάνε&quot; &gt;:(
Υποτίθεται πως οι ποδηλάτες και δη οι ποδηλάτες του βουνού νοιάζονται για το βουνό και την φύση. Είναι κρίμα να βλέπουμε τέτοια πράγματα. - Eleni-Danai Mavraki</description>
			<pubDate>Tue, 16 Mar 2010 12:44:50 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-379</link>
			<description>[quote]ne den pigene gia to downhill.gr to sxolio ala gia tous organotes tou agona pou pigame me dio filous proi proi kai mas ipan oti den exoume deltio kai den mporoume na trexoume ston &quot;agona downhill&quot; 400 metra eleos epidi den exoume deltio.ntropi kai trexan ola ki ola 6 atoma ntropi tous [/quote]
Δηλαδή είχε αθλητές συλλόγων με δελτίο?
Ποιοι είναι οι σύλλογοι που τρέξανε?
Να πούμε κανα όνομα?
Και πάλι θα το πω: κάποιος ήθελε να στολίσει το τζάκι του με μετάλλια...
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΗΘΕΛΕ ΡΕ ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΕΣΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΦΑΤΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ!!!!
χαχαχαχαχαχαχχαχ;D;D;D - DimS</description>
			<pubDate>Wed, 10 Mar 2010 02:19:47 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-378</link>
			<description>καλα ρε παιδια υπαρχει ΕΟΠ γειτονιας που κανονιζει αγωνες παρεας και μηραζει χρυσα μεταλεια αν ειναι να κανωνησουμε κατι για ΛΙΒΑΔΕΙΑ μηπως και παρω κι εγω κανεναααααα!!!!!καλα ε πολυ γελιο εχει η φαση!!!!!Η ΟΜΟΣΠΩΝΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ !!!!!! - beri7</description>
			<pubDate>Wed, 10 Mar 2010 02:04:37 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-377</link>
			<description>τι κανεται παιδια ολλα καλα?εχουμε αρηθμο αναβατων ποιος βγηκε πρωτος πως τσουλησε το θεμα? - beri7</description>
			<pubDate>Tue, 09 Mar 2010 17:25:05 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-376</link>
			<description>ne den pigene gia to downhill.gr to sxolio ala gia tous organotes tou agona pou pigame me dio filous proi proi kai mas ipan oti den exoume deltio kai den mporoume na trexoume ston &quot;agona downhill&quot; 400 metra eleos epidi den exoume deltio.ntropi kai trexan ola ki ola 6 atoma ntropi tous  - stavros stavridis</description>
			<pubDate>Tue, 09 Mar 2010 17:09:41 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-375</link>
			<description>Τiποτα, ,μηδέν, οι οργανωτές είναι αδικαιολόγητοι.
Ακομα και τοπικού χαρακτήρα να είναι οι αγώνες, βρισκόμαστε στην Ελλάδα, και όχι στην Αγγλια όπου το κάθε χωριό έχει τις πίστες του και το τοπικό πρωτάθλημα. Ο αγώνας θα έπρεπε να είχε ανακοινωθεί εβδομάδες πιο νωρίς έτσι ώστε να μπορέσουν οι αγωνιζόμενοι από επαρχία να προγραμματίσουν και να έρθουν. Στο Αιγάλεω είχε 100 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα... - lemmy</description>
			<pubDate>Mon, 08 Mar 2010 19:58:00 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-374</link>
			<description>ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΝΕ!!! Έλα ρε κάποιος αγόρασε στο γιόκα του ΚΟΝΑ stinky και θέλει να του χαρίσει το 1ο του χρυσό μετάλλιο...
Τα χουμε ξαναδεί και παλιότερα αυτά...
Και οι αγώνες της Νάουσας με τηλεφωνική συννενόηση γίνονταν παλιά... - DimS</description>
			<pubDate>Mon, 08 Mar 2010 06:01:28 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/downhill-prokhrykseis-agwnvn/279-topiko-prwtathlima-attikis-2010.html#comment-373</link>
			<description>Συμφωνω με τον Takisanandreas. Ετσι ηταν μια ζωη. Αγωνες φαντασματα που ανακοινωνονται την τελευταια στιγμη η και καθολου. Για αυτο το λογο το downhill δεν περπατησε στην Ελλαδα. Απο το 92-93 που γιναν καποιοι αγωνες, τα λαμογια δεν μπορεσαν να τσεπωσουν τα λεφτα που θελαν. Επισης χρειαζοταν και δελτιο και για αυτο εκτος απο μερικους ιδιωτεσ που καναν μονο downhill και mtb οι υπολοιποι ηταν κουρσαδες!!! Γι αυτο και στους αγωνες ειχε και ανηφορικα κομματια!!! Δεν νομιζω να ειναι σοβαρος ο αγωνας και η οργανωση. Που ακουστηκε 400 μετρα διαδρομη downhill. Οσο τεχνικη και οσο θεαματικη να ειναι, δεν μπορει να χαρακτηριστει ετσι. Αν μου λεγανε slopstyle κατι θα γινοταν αλλα με τι γνωσεις και εμπειρια να στησουν αγωνα slopestyle??? Νομιζω οτι πρεπει η κοινωτητα των πραγματικων downhill/freeride ατομων να απεχουμε απο τετοιου ειδουσ διοργανωσεις που στελνουν το αθλημα μας πισω στον μεσαιωνα. Γιατοι οι οργανωτεσ δεν παραδειγματιστικαν απο τον αγωνα dh στι Αιγαλεο? Ηρθαν καμια μερα στον Υμητο στα 2 πλεον δημοφιλη μονοπατια που κανουμε να μας συμβουλευτουν και να μας ζητησουν να τους βοηθησουμε? Το ξερω οτι καποιοι θα διαφωνισουν και θα θιχτουν αλλα ειναι ξεφτιλα να συμβαινει ακριβως το ιδιο 2 δεκαετιες απο τοτε που ξεκινησε αγωνιστικα το downhill στην Ελλαδα. - TruLocal</description>
			<pubDate>Sun, 07 Mar 2010 12:59:32 +0100</pubDate>
		</item>
	</channel>
</rss>
